0800-2180 (tele2)

0800-2180 (tele2)

Op dit moment zijn al onze medewerkers in gesprek; blijft u aan de lijn? De medewerker die nu het eerst vrijkomt zal u zo spoedig mogelijk te woord staan.

Weten we zeker dat het niet moet zijn:

Ik ben maar in mijn eentje, dus ik kan het helemaal niet aan. Maar blijft u rustig hangen.

We genieten deze weken van een vakantie, er is dus helemaal niemand,  maar dat kunnen we natuurlijk niet gewoon zeggen.

Onze procedures zijn zo ingewikkeld, om een abonnement te verlengen duurt minstens een half uur, wacht u daar maar lekker op.

Al onze vakantiewerkers worden gek van dat gebel en kunnen het niet aan. Na ieder gesprek hebben ze een half uur pauze nodig. Nog even geduld dus.

Eens kijken of de webcare van #tele2 alert is.

Update: Drieënhalf uur nadat ik mijn tweet plaatste (en automatisch door uitgekotst.nl gerepliceerd werd) twittert @Tele2Webcare terug “Is het inmiddels gelukt om je contract te verlengen of kan ik je misschien helpen?”. Na mijn reactie daarop ware het best geweest als ze terstond hadden gebeld en het probleem de wereld uit werkten, maar uiteindelijk werd ik vanochtend teruggebeld en is alles keurig geregeld. Waarmee niets is afgedaan aan de abominabele bereikbaarheid van hun verkoopafdeling op het moment.
De brutalen hebben dus nog steeds de halve wereld, en particulieren kunnen nu zelf de macht van de media aanwenden. Ik ben er van overtuigd dat dat ook voor grotere zaken werkt, wat me zorgen kan baren.