Hulde

Hulde

Van mijn hoster ontving ik de volgende mail:

Volgens onze administratie is uw bestelling met de onderstaande domeinen alweer bijna een jaar actief(..). Middels deze e-mail willen wij u erop wijzen dat alle bestellingen automatisch zullen worden verlengd, tenzij deze uiterlijk een kalendermaand voor afloop van het contract schriftelijk worden opgezegd.(..)
Uiteraard hopen wij dat u het afgelopen jaar met veel plezier gebruik heeft gemaakt van onze services en producten en dat u uw bestelling wilt verlengen. Hiervoor hoeft u eigenlijk niets te doen. (..)
Als u (delen van) uw bestelling niet wilt verlengen kunt u dit doen door het opzegformulier HostingDiscounter diensten volledig ingevuld en ondertekend te retourneren. U kunt op dit formulier precies aangeven welke bestelling u wilt laten stopzetten of bij een andere provider wilt onderbrengen. Uw opzegging zal dan worden uitgevoerd op de eerstvolgende vervaldatum (of eerder als u dit aangeeft).(..)

We hebben het hier over Hostingdiscounter.nl: voortreffelijke klantenservice, waaruit een nogal andere visie spreekt dan de meedogenloze schoften van Pretium/Suprieur die je via slinkse wijze wat proberen aan te smeren en je dat vervolgens ongewild sneaky daags na de bedenktermijn toch in je maag splitsen. Of Active24. En zelfs van de ANWB ontvang je niet toevallig net na het verstrijken van de opzegtermijn de factuur voor het volgende jaar. Kortom: zo kan het ook, en zo moet het eigenlijk ook.